היום העולם העסקי בארץ ובעולם מלא בחברות מתחרות מקבילות בכל דבר: טלפונים וסלולר, מכשירי אלקטרוניקה, מוצרי כתיבה, שוק האשראי ועוד. כשמעמידים מוצרים זהים יחסית האחד לשני – העסק חייב למצוא את הערך המוסף שהחברה יכולה להעניק – וזה הוא השירות האיכותי ללקוח. לקוח שקיבל הקשבה והנציג שטיפל בו הזדהה איתו, ידע שיש מי ששומר על האינטרס שלו- ונותן לו יחס טוב יותר מהאחרים. זו הסיבה שכל עסק מעוניין להטמיע את תחום השירות האיכותי בארגון.
מהי מטרת קורס שירות איכותי?
הקורס נועד להקנות כלים להצלחת התהליך לשיפור חווית הלקוח. הקורס יעניק את הידע מתוך ניסיון ומתודות שפותחו בשטח, אלו יציגו את כלי העבודה של אנשי השירות מדי יום ביומו- ויוכלו לפתח בלומדים תודעת שירות גבוהה יותר, וכן את היכולת להטמיע זאת באנשים אחרים. אופן הלימוד בקורס מתבצע באמצעות הרצאות עיוניות, סדנאות יישומיות מהנות וסימולציות, דיונים ועוד. בוגרי הקורס יוכלו להוביל תהליך לשיפור השירות בחברה, מלבד זה של עצמם.
מהם תכני קורס שירות איכותי?
תכני הקורס עשויים להתחלף מפעם לפעם, בהתאם למיקוד במטרה של הקורס, ויכולים להתאים בין השאר: אסטרטגיה שירותית, שרשרת השרות בארגון, תכנון סביבת השרות, ניהול זמן, כלים לסקרי שרות, ניהול איכות השרות, כיצד לשפר תהליכי שרות פנימיים ללקוחות פנימיים, מודלים לחווית הלקוח, הלקוח הסמוי, שרות WOW, הקניית כלים ריגשיים כמו הקשבה, הזדהות, הכלה, שיקוף, שפת גוף, כיצד להתמודד עם לקוחות מאתגרים ועוד.
מי הוא קהל היעד לקורס?
בין הלומדים יוכל להיות כל אדם המעוניין לשפר את היכולות הבין אישיות שלו, ולשפר את פוטנציאל השירות ואת תחום שימור הלקוחות. הקורס יתאים גם לקבוצות עובדים במשרדים, במפעלים תעשייתיים ובחברות ההייטק, בארגונים שונים ואפילו בעמותות ובכל מקום עבודה שחרט על דגלו את סמל השרות. כל אלו יוכלו לשלוח אל הקורס עובדים חדשים או עובדים ותיקים, עובדים שבונים תהליך שיפור חווית שירות בחברה, את יועצי התקשורת בחברה, ראשי צוותים ועוד.