תחומי הפרסום והשיווק הם מהענפים המצליחים והמובילים ביותר במאה ה 21, ובשל היותם כה מבוקשים הם נתונים לשינויים ולתמורות רבות. הם נושקים וקשורים קשר הדוק לעולם הניהול והעיסוק. מסלול הסמכת מנהלים בשיווק ובפרסום תפור עבור מידותיהם של תלמידים, כך שיקבלו הכשרה והסמכה בכל הנוגע לפרסום ולשיווק. מאחר וזהו עולם דינמי וקצבי מאוד, תמיד יש צורך בעוד בעלי מקצוע שמתמחים בתחום.
למי מיועדת הסמכת מנהלים בשיווק ובפרסום?
הסמכת מנהלים בשיווק ובפרסום מותאמת במיוחד עבור כל מי שבא מתחום המכירות והשיווק אשר מבקשים להתמחות ולהשתלם בשיווק ובפרסום לצורך הרחבת אופקיהם וכמובן מתוך כוונה להתקדם בתפקידם. גם מי שרק החל את דרכו המקצועית בעולם השיווק יכול לצאת נשכר מהסמכת מנהלים בשיווק ובפרסום בשל ארגז הכלים והטכניקות שנלמדים בהסמכה. על המועמדים להיות בעלי ניסיון שיווקי כלשהו.
מטרת הסמכת מנהלים בשיווק ובפרסום
בעלי תפקיד מהעולם השיווקי או המכירותי זקוקים לידע זה שיהווה עבורם רקע מקדים וחיוני בתחום השיווק והפרסום, היקפה של ההכשרה יאפשר למשתתפים בה ללמוד את כל מה שצריך על עולם השיווק והפרסום, מנושא יסודות השיווק, הכרת ההיררכיות השונות בארגון, כולל הגדרת מיקומו של איש השיווק שם, ניתוח השיווק והפרסום, שיטות ומיומנויות מתחום הפרסום והשיווק, שימוש וניצול השיווק לצרכים שונים, התנהגות צרכנית ופילוח אוכלוסיה, שיווק בין לאומי מקוון וכיוצא בזה.
מהם תכני הסמכת מנהלים בשיווק ובפרסום?
תכני הסמכת מנהלים בשיווק ובפרסום כוללים את הגדרת תחום השיווק, מיקום השיווק בארגון, רמות שונות של שיווק כמו שיווק אופרטיבי ושיווק אסטרטגי, סוגי שיווק, כגון קמעונאי, שיווק טכנולוגי, שיווק שירותים, מודל מורחב להכללת השירותים, בניית תכנית שיווקית, הכרת כלי עבודה שיווקיים כמו כריית מידע, קבוצות מיקוד, אסטרטגיה עסקית, ניתוח שוק, מודיעין עסקי, הגדרת מוצר, שלבי עיצוב ותכנון מוצר, מיתוג, תכולת מותג, בניית מותג וניהול מותג, מיצוב ובידול, התאמה לערכי התכנית השיווקית, וכדומה.