מסלול טכנאי תמיכה במערכות System Support
עבודתם של הטכנאים לעולם לא נגמרת, בין אם הם טכנאי מחשבים, ובין אם הם טכנאי תמיכה במערכות System Support. תקלות למרבה הצער מתרחשות ברגעים הכי לא צפויים, ולעתים דווקא בעתות לחץ ומצוקה. כשם שהתקלות לא נכמרות, כך גם הביקוש אחרי בעלי מקצוע שמתמחים בתחום מערכות ה System Support שיוכלו לתת מענה ולפתור את אותן תקלות, שבעולם המחשבים עשויות להוביל לתוצאות חמורות יותר מאשר של תקלות שונות.
מטרת מסלול טכנאי תמיכה במערכות System Support
מסלול טכנאי תמיכה במערכות System Support הוא תוצר של הביקוש הרב שנוצר לאחרונה. עבודתם של טכנאי התמיכה היא רבה, ועליהם להתמודד ולפתור תקלות מרובות, ומאחר ותקלות מתרחשות בכל מקום, טכנאי התמיכה הם בעלי מקצוע מאוד מבוקשים, ועליהם לשלוט בציוד ובידע רב. טכנאי התמיכה צריכים להכיר את חומרת המחשב, ציוד היקפי, ניטור וטיפול בתקלות תוכנה וחומרה, רשתות תקשורת והתקנת חומרה ושדרוגה, תוכנה ומערכות הפעלה.
כיצד מתקבלים למסלול טכנאי תמיכה במערכות System Support?
על מנת להתקבל למסלול טכנאי תמיכה במערכות System Support לא נדרש להיות בעלי רקע מוקדם בתחום תמיכה במערכות System Support, אך מאחר ועולם המחשבים וההיי טק נשלט ברובו על ידי השפה האנגלית, על המועמדים למסלול טכנאי תמיכה במערכות System Support לשלוט באופן מוחלט בשפה האנגלית בקריאה, כתיבה ודיבור. כמו כן על המועמדים לעבור ראיון אישי שהוא עוד חלק מתנאי הקבלה.
מה לומדים במסלול טכנאי תמיכה במערכות System Support
משתתפי מסלול טכנאי תמיכה במערכות System Support יכירו קודם כל את הגדרת תפקידו של איש התמיכה בארגון, מבנה המחשב, רכיבי המחשב הפנימיים, מבנה המעבד ועקרון הפעלתו, מחברים, בקרים, ממשקים, כרטיסי ם, זיכרון והתקני אחסון, ציוד היקפי, איחוי תקלות זיהוי תקלות בחומרה, תוכנות בדיקה, מערכת הפעלה DOS ושימושיה, מבנה פקודות פנימיות וחיצוניות, קבצי אצווה, קבצי מערכת, תוכנות עזר ותוכנות שירות, עקרונות התקשורת, וכיוצא בזה.