האסטרטגיה השיווקית מורכבת מתהליכי חשיבה שאותם מפעילים בעלי דרגים שיווקיים גבוהים בכדי להירתם בכל הכוח למלחמה השיווקית של הארגון. הנגזרות של האסטרטגיה השיווקית כוללות תכנית שיווק שקובעת לפרטי פרטים את כל המשימות שנדרשות לצורך חתירה ליתרון תחרותי משמעותי. מאחר והאסטרטגיה השיווקית היא רק נדבך מכל האסטרטגיה המקפת של הארגון, היא צריכה להיות כפופה לשאר האסטרטגיות בכל הקשור לתפעול, מימון וכיוצא בזה.
מטרות קורס אסטרטגיה שיווקית
מאחר ומדובר בסביבה תחרותית, הופכת כל התכנית האסטרטגית, תכנונה ויישומה למשימה מאתגרת ביותר. תפקידה של האסטרטגיה השיווקית הוא יצירת מערך ותשתית שקובעים מי יהיה הקהל הממוען ושלבים שונים בבסיסם עומדת המטרה להשיג יתרון על פני מתחרים אחרים. קורס אסטרטגיה שיווקית מעניק למשתתפים את ארגז הכלים הנדרש כדי להבין אסטרטגיה שיווקית מהי וכיצד יש לפעול על פיה.
למי מתאים קורס אסטרטגיה שיווקית
קורס אסטרטגיה שיווקית מתאים לבכירים שמעוניינים להתוודע לאסטרטגיות פיתוח מוצרים ושיווקם תוך כדי ניתוח שוק, יצירת ערך, קליטתו ושימורו על ידי הארגון ותכנון במצבי חוסר וודאות. במהלך קורס אסטרטגיה שיווקית יכירו המשתתפים את כל ההגדרות של אסטרטגיה שיווקית, אמצעים לניתוח השוק ויצירת ערך, וכל זאת תוך הקפדה על תיאום עם יתר האסטרטגיות הקשור לתחומים משיקים במחקר ופיתוח, תפעול ומימון.
תכני קורס אסטרטגיה שיווקית
משתתפי קורס אסטרטגיה שיווקית יכירו את השיווק כאמצעי מול מטרות, המעבר ממטרה לאסטרטגיה שיווקית תוך השתתפות פעילה של המשתתפים בסדנאות שונות, אמצעי שיווק כגון סמלילים, סלוגנים, אתרי אינטרנט, כתיבה שיווקית לאינטרנט, מדיה גרפית על גווניה השונים, תמחור נכון ככלי שיווקי, ניתוח השוק על כל הנפשות הפועלות יצירת ערך ופילוח שווקים, מיצוב, יזמות בשווקים צפופים, רכישת לקוחות ושימורם, תכנון בתנאי אי ודאות, הפיכת האסטרטגיה השיווקית לתכנית שיווק אופרטיבית פרקטית.