הפצה רוחבית ואורכית של מסרים ותכנים שיווקיים באמצעות האינטרנט היא נושא שקיים כבר שנים, אולם לעתים יש צורך להקים מותג או לרענן את המותג הקיים לצורך העניין, פשוט כדי להרוויח יותר
אם ישנה אמירה גורפת שניתן לומר לגבי עסק, זה שהמטרה של הבעלים שלו היא להגיע בתוך זמן קצר להישגים רווחיים מרשימים, להישאר לפחות יציב בענף, ולהאמיר בכל שלב קדימה, ואם אפשר – אז מעט יותר קדימה מהמתחרים. ללא קשר לפעמים למה שעומד מאחורי הרעיון של המותג, חשוב מאוד לדעת איך לפרסם את המותג כך שימשוך לכיוונו אפים ועיניים רבות ויהפוך לשיחת היום. המציאות של היום מתבלנת ומוסיפה יותר תחרותיות מאי – פעם, כך שצריך להיות בכל רגע עם "אצבע על הדופק" ולהבין מה טוב מבחינת המותג לעסק ומה פחות.
מהן מטרות לימודי מיתוג אישי באינטרנט?
קורס מיתוג אישי באינטרנט יקנה את הכלים לשיווק בעולם האינטרנט – באמצעות קידום המותג בשיטות שונות. התוצאות של "לפני" ו"אחרי" יצירת השינוי ברשת תהיינה שונות אחת מהשנייה באופן מובהק תוך יישום הכלים שנרכשו בקורס, ויכול להיות שיידרש אפילו שינוי ארגוני בחברה כדי לענות על צרכי השעה בתחום קידום ומיתוג – לרשום בלוגים, למצוא מילות מפתח בראש הטבלה ועוד.
|
|
לומדים לעשות מיתוג אישי באינטנרט |
|
|
מהם נושאי הלימוד בלימודי מיתוג אישי באינטרנט?
התוכן של קורס מסוג זה יכול להשתנות על פי חתכים רבים: היקף הקורס, רמת הלומדים בו, המומחיות של מרצי הקורס. בין השאר נושאי הלימוד יכולים להיות פיתוח מותג, מיתוג אונליין, ניהול בלוגים, אתרי שיתוף ואתרי רשתות חברתיות, ניהול מוניטין – במלל ובחומרים מוקלטים, תוכן אינטרנטי – מציאתו ופיתוחו תוך סגנונות הכתיבה השונים, שיווק באמצעות כלים נוספים לקידום העסק באמצעות רשת ועוד. בנוסף יכולים להתווסף נושאים כמו כלי ניתוח נתונים של גוגל, כלי ניטור והסרת אזכורים בגוגל ועוד.
למי יכולים להתאים לימודי מיתוג אישי באינטרנט?
קהל היעד יכול להיות כל אחד ואחת שמעוניינים לרכוש כלים בתחום המיתוג ברשת, ובכלל אלו – משווקים באמצעות האינטרנט אשר מעוניינים לרכוש ידע שיווקי נוסף באמצעות האינטרנט, אנשי פרסום, דוברות ויחסי ציבור שמעוניינים להכיר את אחד הכלים המשפיעים ביותר כיום בעולם העסקים, ליועצי תקשורת שרוצים להרחיב את מאגר הכלים והשירותים שלהם, לאנשים שיש להם אוריינטציה לתחום הקופירייטינג ועוד.