רשת האינטרנט נוגסת יותר ויותר בעוגת הפרסום. על מנת ללמוד כיצד לפרסם בצורה יעילה ברשת האינטרנט יש ללמוד את הכלים המתאימים לכך בקורס SEM.
קורס SEM הוא קורס המעניק לסטודנטים הלוקחים בו חלק ידע מעמיק אודות המודלים הקיימים לצורך פרסום ברשת האינטרנט בארץ ובעולם כולו. במסגרת הלימודים בקורס SEM נחשפים הסטודנטים לאמצעי הפרסום הנפוצים והפופולאריים ביותר ברשת האינטרנט, וילמדו אודות המאפיינים של אותם אמצעי פרסום, היתרונות שלהם וכיצד לתפעל אותם על מנת לנהל קמפיינים פרסומיים מבחינת מדיה וניהול תקציב. במסגרת הקורס יעמיקו הסטודנטים בפלטפורמות נפוצות כגון פרסום בגוגל, שימוש בתוכנת Analytics, ופרסום קמפיין ממומן באמצעות Adwords.
מהן המטרות של קורס SEM?
קורס SEM מסמן לעצמו מספר מטרות מרכזיות: המטרה המרכזית היא כמובן להקנות לסטודנטים בקורס את היכולת והמיומנות הדרושה לצורך ניהול של קמפיינים פרסומיים באינטרנט. בנוסף לכך הקורס שם לו למטרה להכיר לסטודנטים את יסודות התחום באופן יסודי ומעמיק, להקנות לסטודנטים יכולות ניתוח יעילות של אמצעי המדיה השונים, להכשיר את הסטודנטים לבצע תהליכי אופטימיזציה לקמפיינים מורכבים, להעמיק את הידע בכל הקשור לניהול קמפיינים באינטרנט, ולהרחיב את יכולותיהם של הסטודנטים בתור נותני שירות אפקטיביים.
|
|
אנו חיים בעידן הדיגטאלי . יש סיבה ללמוד את תוכנת הSEM |
|
|
מה לומדים בקורס SEM ?
במסגרת תוכנית הלימודים של קורס SEM, לומדים הסטודנטים לעומק מספר נושאים מרכזיים בתחום קידום האתרים וניהול קמפיינים פרסומיים באינטרנט. למשל, מבוא לפרסום ממומן אשר יערוך לסטודנטים הכרה מעמיקה עם המודלים השונים הקיימים כיום בשוק, הכרת התוכנות השונות של גוגל, הכרה מעמיקה של תחום ניתוח מילות החיפוש ועוד. כמו כן, ילמדו הסטודנטים כיצד לפתוח חשבון בAdwords, וכללים חשובים אודות מה מותר ואסור לעשות במהלך קמפיין ממומן. בנוסף לכך, ילמדו לסטודנטים לנהל קמפיינים גם במנועי החיפוש המתחרים כגון BING ו YAHOO!.
למי מיועד קורס SEM ?
קורס SM מיועד לכל אותם אנשים המעוניינים לרכוש השכלה בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט, ולרכוש מקצוע דינאמי ומאתגר בתחום קידום האתרים. הקורס מיועד לאנשים מחוץ לתחום המעוניינים לבצע שינוי בקריירה ומחפשים הסבה מקצועית לתוך התחום, למנהלי אתרים ומפתחי אתרי אינטרנט המעוניינים להכיר מקרוב את עולם הפרסום הממומן, וכן לאנשי פרסום, מנהלי מכירות ושיווק, ויועצים המעוניינים להרחיב את השכלתם ויכולותיהם.