תוכנת העו"דכנית היא התוכנה הראשונה בשוק התוכנות הייעודיות למשרד. התוכנה מספקת פתרונות ממוחשבים לתחומי פעילות שונים כדוגמת ניהול משרד, מערכת ניהול שעות, חיובי לקוחות, הנהלת חשבונות וניהול תיקי הוצאה לפועל. מאז היווצרה משמשת התוכנה ביעילות משרדי עורכי דין.
יעדי קורס עו"דכנית
הודות לנגישות ולגמישות המאפיינים את התוכנה, נחשבת תוכנת העו"דכנית לתוכנת הניהול המובילה במשרדי עורכי דין, מיטב המשרדים בארץ בסדרי גודל שונים הם לקוחות נאמנים ואדוקים של התוכנה, ששומרת על דינאמיות ועדכנות, והודות למודולריות שלה ניתן להתאים אותה של משרד עורכי דין, לא משנה באיזה סדר גודל של משרד מדובר.
מהם תנאי הקבלה
כדי להתקבל לקורס עו"דכנית נדרשים המועמדים להיות בעלי ידע בסיסי בהפעלת המחשב כמו גם ידע במערכת ההפעלה שלו. תנאי נוסף הינו תעודת גמר במזכירות משפטית או לחלופין ניסיון של שנה לפחות בתחום ההוצאה לפועל, וריאיון אישי.
מהם תכני קורס עו"דכנית?
קורס עו"דכנית כולל מספר שלבי היכרות הדרגתיים. השלב הראשון הוא מתחום ניהול המשרד ותיקי לקוחות וככזה הוא כולל תפריטים בסרגל כלים, שימוש ביומן (כולל משימות, תזכורות והדפסות), פתיחת תיקי לקוחות, שימוש בחוצצים שבתיק לקוח, מהם ההבדלים בין לקוח לבין תיק לקוח, שימוש בדואר פנימי, ספרי טלפונים וחישובים, משתמשים, מאפייני מערכת ומונה זמן, בניית דוחות וחיפושים במערכת וספריה משפטית. השלב השני מתמקד בהנהלת חשבונות וכולל חיובים, חשבון עסקה, קבלות זמניות וחשבוניות, הכרות עם דוחות של הנהלת חשבונות של המערכת (מע"מ, דוח רווח והפסד), לחצן כספים, התאמות בנקים, ומאפייני המערכת הקשורים להנהלת חשבונות. השלב השלישי מתמקד בניהול תיקי תביעה והוצאה לפועל וככזה כולל תיקי תביעה, תיקי הוצאה לפועל, הוספת חייב, הוספת קרן, הוספת נכס, איתור תיק הוצאה לפועל וכדומה.