המדיה החברתית השתלטה על כל חלקה טובה, ובכך הפכה לאחד מהכלים המרכזיים באמצעותם יכול כל עסק מקטן ועד גדול לשווק את עצמו. הדבר הביא לעלייה ברמת הביקושים למשווקים במדיה החברתית.
הפיכתה של המדיה החברתית לחלק בלתי נפרד מחיינו, הביאה לכך שגם חברות, בתי עסק ומפרסמים שונים, הבינו כי עליהם להשקיע חלק בלתי מבוטל מהתקציב שלהם לטובת כך שיהיה מי שיאייש משרה של מדיה חברתית, לעיתים גם יותר מבן אדם אחד ואף מחלקה - תלוי בגודלה של החברה ובתקציב שלה. שינוי זה, הופך למעשה את תחום המדיה החברתית, לחלק בלתי נפרד מתחום הפרסום, השיווק ויחסי הציבור.
|
|
המדיה החברתית השתלטה על כל חלקה טובה, ובכך הפכה לאחד מהכלים המרכזיים באמצעותם יכול כל עסק מקטן ועד גדול לשווק את עצמו. |
|
|
מדוע חשוב ללמוד שיווק במדיה חברתית?
השימוש במדיה החברתית על מנת לשווק בית עסק הינו חשוב ביותר, שכן כיום לא רק משרדי פרסום והחברות הגדולות עושים שימוש במדיה החברתית. על מנת לנהל כראוי פרופילים עסקיים במדיה החברתית, יש ללמוד את העקרונות והגישות השונות לניהול והתנהלות נכונה, להכיר את המדיה החברתית בצורה הטובה ביותר ולהבין, כיצד להפוך פרופיל עסקי לאטרקטיבי עבור הגולש, תוך שמירה על ערכיו, מקצועיותו ואופיו של הארגון או בית העסק. כמו כן, הקורס מתאים אף למשווקים אינטרנטיים המעוניינים להרחיב את הידע שלהם ולהתעדכן בכל החדש בתחום.
למי מתאים קורס שיווק במדיה חברתית?
קורס שיווק במדיה חברתית, מתאים לבעלי עסק המעוניינים ללמוד כיצד לקדם את החברה שלהם באמצעות האינטרנט, מנהלי שיווק המעוניינים ללמוד תחום זה גם מזווית האונליין, מנהלים בכירים בחברות גדולות, אנשי תוכן באינטרנט, אנשי תוכן ובעלי זיקה לתחום התקשורת, פרסום ושיווק, המעוניינים בהסבה מקצועית באחד מהתחומים החמים והמבוקשים ביותר בשוק העבודה כיום.
מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק במדיה חברתית?
בקורס שיווק ברשתות חברתיות לומדים על תכנון תכנית עבודה עבור לקוח, אסטרטגיה של ניהול לקוח ניהולי משברים ברשתות חברתיות, תמחורים של מגוון מוצרים אינטרנטיים בהתאמה ללקוח ולכמות העבודה, כיצד לכתוב בצורה אטרקטיבית המתאימה לעולם המדיה החברתית – התאמת המסר לערוץ החברתי באופן שימשוך את הגולשים, על כתיבה המתאימה לבלוגים, אפליקציות שונות ברשתות חברתיות ואפיון שלהן, עבודה יוטיוב, לינקדאין – כיצד למצוא עובדים, על קבוצות וקהילות מקצועיות שונות הקמתן והצטרפות אליהן, על הקמתן של חנויות מכירה בפייסבוק, כיצד לתחזק את עמוד הפייסבוק כך שהגולש יקבל ערך מוסף ממנו,על PPC ועוד.