מעוניים להיכנס לתחום הפרסום האינטרנטי אך לא יודע איך? מעוניין להיכנס לתחום שבו תוכל לעבוד איתו בחו"ל בצורה עצמאית? קורס פרסום ממומן הוא כנראה הקורס בשבילך
קורס פרסום ממומן הוא קורס אשר מקנה למשתתפיו ידע מקיף על המודלים הקיימים כיום אשר מציעים פרסום באינטרנט בארץ ובחו"ל. משתתפי הקורס ייחשפו לאמצעי פרסום שונים הזמינים באינטרנט, וילמדו כיצד לתפעל ולהתמחות בפלטפורמות שונות וכן ילמדו כיצד לנהל תקציבים לפרסום ממון. הידע הנרכש בקורס יעזור לבוגרים למצוא עבודה בארץ או בחו"ל, בצורה עצמאית או בהשתלבות בחברת פרסום גדולה.
נושאי לימוד
משתתפי הקורס ילמדו על פרסום ממומן וכל הנושאים הקשורים אליו כגון: אפיקי פרסום בארץ ובעולם, מודלים שונים (CPM, CPA, CPC וכו´), באנרים, קישורים, טקסט, מובייל, ניתוח אפקטיביות של קמפיין, מערכות לניהול פרסומות, יתרונות וחסרונות של באנרים, מיתוגים, תוצאות ממוקדות, איך ליצור דפי נחיתה מוצלחים, דפי נחיתה באתרים נגד דפי נחיתה עצמאיים, פרסום ממוקד נגד פרסום מפוזר, ניסוח וקופירייט, כלי מדידה ושיטת, מילות מפתח, נפחי חיפוש, זנב ארוך, מיקוד האתר על ידי שימוש במילות מפתח, מגמות, ניהול מקצועי של קמפיינים בערוצי הפרסום השונים (Yahoo Bing, YouTybe, facebook ועוד) עבור כל אחד מהערוצים: פתיחת חשבון, אפיון קמפיין, ניהול שוטף של קמפיינים מרובים, בקרה ואופטימיזציה, ניתוח והסקת מסקנות.
|
|
כיום משתמשים בגוגל למעלה מ-70% מהגולשים, והיא מתפרנסת בעיקר מפרסום. |
|
|
גוגל
כיום משתמשים בגוגל למעלה מ-70% מהגולשים, והיא מתפרנסת בעיקר מפרסום, כך שלפרסום בגוגל חשיבות יתרה, במהלך הקורס ילמדו המשתתפים על מערכת גוגל AdWords, ניהול חשבונות מרובים, קבוצות מודעות, מילות מפתח, רשתות הפרסום של גוגל, מיקוד, ניהול תקציב, יחס המרה, כלי ניהול ומעקב, גוגל AdSense, ניתוח של האתר, מיפוי תנועה, מבחני AB בסיסיים, הגדלת אחוזי ההקלקות והמחיר לקליק, אדסנס לחיפוש, למשחקים, לווידאו, סנכרון אוטומטי, בורסת המפרסמים של גוגל ומשיכת מפרסמים לאתר, Google Website Optimizer , Google Analytics ועוד.
קהל יעד
הקורס מיועד לאנשים אשר מעוניינים לעשות הסבה מקצועית לתחום הפרסום באינטרנט,וכן למנהלי פרסום ושיווק אשר רוצים להעשיר את הידע שלהם. הקורס מתאים מאוד לבעלי אתרי אינטרנט ועסקים המעוניינים לנצל עד תום את מדיית האינטרנט המתפתחת ומעוניינים לקד את האתר שלהם או השירות שהם מציעים. בנוסף, הקורס מתאים גם ליועצים בתחומי שיווק, מסחר אלקטרוני, פרסום, מערכות מידע ואינטרנט אשר מעוניינים להתמקצע בתחום.